Monday, March 15, 2010

Skuad SAYANG

: - Projek Sayang merupakan jenama baru Wanita UMNO Malaysia serta Wanita Barisan Nasional untuk melaksanakan kerja-kerja kebajikan, kesukarelaan dan kemasyarakatan sebagai menepati hasrat Parti serta memenuhi keperluan rakyat di peringkat akar umbi.

: - Melalui Projek Sayang ini, Wanita UMNO mewujudkan ' Skuad SAYANG ' dan ' Stor SAYANG ' di setiap negeri supaya ianya dapat dilaksanakan di waktu kecemasan dan lain-lain waktu kesusahan untuk rakyat yang memerlukan.


Ketika kebakaran rumah di Johor Bahru baru-baru ni, Skuad SAYANG Bahagian Sekijang telah memberi sumbangan sebanyak 15 tin biskut kepada mangsa. Walaupun jauh, Skuad SAYANG Sekijang amat perihatin dalam melaksanakan kerja-kerja kebajikan, kesukarelaan dan kemasyarakatan yang sebagai menepati hasrat Parti.

Skuad SAYANG Bahagian Sekijang, juga amat mengambil berat terhadap pesakit-pesakit kronik, ibu-ibu tunggal dan anak-anak yatim di kawasan ini. Rancangan akan datang telah mendapatkan tempat untuk golongan ini menerimana bantuan sukarelaan dari Skuad SAYANG Bahagian Sekijang.
Segala kegiatan Skuad SAYANG Bahagian Sekijang akan di paparkan dalam Blog ini.

No comments:

Post a Comment